Urodzony 1.IX.1949 roku w Sczecinie Studia w AS..P. w warszawie na wydziale malarstwa. Dyplom z wyróżnieniem w pracowni profesora Stefana Gierowskiego w 1975 r. W A.S.P. pracuje od 1980. Prowadzi pracownię malarstwa na wydziale malarstwa. W 1996 wybrany na stanowisko dziekana na tym wydziale.

wystawa 5.V-10.VI 2001

Forma w obrazie to nie tylko kształt, to suma wszusykich napięć i powiązań, kształtów i barw to sposób malowania, to suma środków użytych do jej uzyskania. Forma to również przemiana farby w kolor. Nadanie formy obrazowi, to nadanie mu życia, tak aby do nas mówił, aby na nas patrzył. 

Aby sprostać temu zadaniu potrzeba jest mi inspiracja. Oprócz samego malarstwa, co oczywiste, znajduję ją między innymi w temacie obrazu. Przeważnie są to obiekty których nie malowalem, które jak sądzę sprawią mi dużo kłopotu z nadaniem odpowiedniej formy, których nikt nie maluje, których malować nie wypada.Pod koniec studiów na których malowałem pejzaże i modele zacząłem malować z wielkim trudem portrety: między innymi ówczesnych prominentów o których nikt nie wiedział; wolno malować czy nie, może trzeba ale jak? Potem kwiaty, bo nikt tego nie robił na poważnie. Kwiaty i kobiety bo ładne i też nie umiałem. potem torty, bo kto maluje ciastka i dawały pole do malarstwa gestu nad morzem doznałem zachwytu nad żywiołem, wiedząc, że nie maluję tego tak jak Ajwazowski. A więc następny problem i temat. Od morza do kosmosu wydaje się mi bliska droga, zważywszy mój sposób malowania.  Chciałbym dodać, że im częściej słyszę o końcu malarstwa, wieszczony przez różnych mędrców, tym bardziej ono mi się podoba, tym bardziej mnie fascynuje. 


Portret działaczki

Duch symetrii I
Duch Symetri II
Czemu jesz tort skoro nie ma gości
Morze niebieskie
Morze i błyskawice
Mlećna droha
Upadek czerwonej gwiazki